Ofte stilte spørsmål


Hvis du har spørsmål om Norsk Sykepleierforbunds nettbutikk eller hvordan den fungerer, er du velkommen til å kontakte oss på webshop.drobak@idegroup.no. Dersom det gjelder en allerede eksisterende ordre - husk å legge ved ordrenummer.

Vi har samlet en oversikt over ofte stilte spørsmål på denne siden, så ta gjerne en titt her for å se om spørsmålet ditt allerede er besvart før du tar kontakt med oss!

Ofte stilte spørsmål - student
  • Hvorfor får jeg ikke gratis uniform?

    For å få din gratis uniform, følg disse trinnene:
    • Sørg for at du er medlem av NSF
    • Logg inn i nettbutikken
    • Bruk rabattkoden som er oppgitt i velkomstbrosjyren din. Denne skal legges til i kassen og er avgjørende for å få din gratis uniform

    Vær oppmerksom på at rabattkoden kun fungerer én gang!

    Dersom du allerede har prøvd å bruke rabattkoden og ikke fullført bestillingen, men avbrutt ved betaling, hender det at rabattkoden legger seg som "brukt" på din bruker. Da må du ta kontakt med oss på mail webshop.drobak@idegroup.no, så legger vi koden som ubrukt for deg.

  • Hvorfor får jeg ikke gratis frakt på min uniform?

    Tilbudet om gratis frakt er kun tilgjengelig på uniform under vervekampanjer ved studiestart.

    Slik får du det:
    • Gratis frakt er tilgjengelig på uniformen din hvis du bestiller innen to dager etter skolebesøket ditt. Bestillingsfristen vil bli annonsert i klasserommet 
    • Gratis frakt legges da automatisk til i kassen

    Dersom det ikke er en vervekampanje ved ditt studiested, vil det tilkomme et ekspedisjonsgebyr på 75,- på din ordre.

  • Hvorfor har jeg ikke fått navneskiltet mitt?

    Navneskiltet er en bestillingsvare. På grunn av dette har produktet lengre leveringstid sammenlignet med andre varer.

    Her er det du trenger å vite:
    • Leveringstiden for navneskilt er ca. 2-3 uker
    • Hvert navneskilt må bestilles og graveres før det kan sendes • Navneskilt leveres dermed i en separat forsendelse fra andre varer

    Har det gått mindre enn 3 uker siden bestillingen din, er navneskiltet sannsynligvis fortsatt i produksjonsprosessen. Har gått lengre tid enn det, vennligst gi oss beskjed på webshop.drobak@idegroup.no, så ser vi gjerne nærmere på det.

  • Kan jeg returnere uniformen?

    Ikke noe problem!

    Her er hva du må gjøre: 
    • Fyll ut returskjemaet som fulgte med forsendelsen din. Dersom du av en eller annen grunn ikke lenger har dette skjemaet, kan det hentes her
    • Inkluder det utfylte skjemaet sammen med uniformen din når du returnerer den
    • Uniformen du ønsker å returnere må selvsagt være ubrukt og fremstå som ny
    • Husk å nevne at du ønsker en ny størrelse dersom dette er ønskelig
    • Når vi har mottatt din uniform i retur, sender vi deg en ny i den størrelsen du ønsker, dersom det er lagerbeholdning på denne
    • Returadresse og annen informasjon rundt returer av uniform står opplyst i returskjema
    • Husk å ta vare på kvittering/sporingsnummer for din retur

Ofte stilte spørsmål - tillitsvalgt